HEADER_NOW_CART 0 HEADER_CART_ITEMS - 0.00zł

GET BIG DISCOUNT NOW - FREE SHIPPING ON ALL ORDER!

Dostawa i oplaty

polityka zamówienie
1. Jak dokonać zamówienia online?
(1) Wybierz produkty (odpowiednie ilości, rozmiary itp.), Które chcesz kupić, dodaj produkt do koszyka.
(2) Kliknij przycisk Checkout.
(3) Potwierdź swoje informacje o dostawie, upewnij się, że adres rozliczeniowy jest zgodny z adresem wysyłki. Następnie możesz przejść do kasy.
(4) Możesz potwierdzić informacje o płatności i wybrać metodę płatności. Wpisz swój kod wypłaty, jeśli go posiadasz.
(5) Przed przesłaniem sprawdź informacje o zamówieniu. Musisz uzupełnić dane karty kredytowej i upewnić się, że informacje są autentyczne i odpowiednie.
(6) Następnie otrzymasz e-mail potwierdzający o zamówieniu.

2. Cła, cła i VAT
Zawsze pakowaliśmy zamówienie jako prezent; Ponieważ jednak wszystkie produkty są sprzedawane na zasadzie cła bez dostawy, niektóre kraje mogą nałożyć cła importowe na dostawy. Klienci są odpowiedzialni za wszelkie obowiązujące cła lub podatki, które mogą zostać nałożone na dostawę w kraju przeznaczenia.

3. Zasady anulowania
Aby anulować zamówienie, skontaktuj się z nami natychmiast. Anulowane zamówienia, które nie zostały wysłane, zostaną zwrócone z potrąceniem 6% kwoty zamówienia, co stanowi opłatę za anulowanie. Opłata za anulowanie zostanie pobrana w celu pokrycia kosztów administracyjnych i opłat transakcyjnych związanych z anulowaniem zamówienia (zamówień).

Wszystkie zamówienia przetwarzamy w ciągu 6-8 godzin od otrzymania zamówienia, dlatego nie możemy anulować zamówienia po jego złożeniu. Mam nadzieję, że rozumiesz ten kluczowy punkt.

Ponadto nie możemy zaakceptować rezygnacji z produktów, które zostały już wysłane, a nasza polityka zwrotów dotyczy w tym przypadku.

4. Duplikaty zadań
Od czasu do czasu otrzymywaliśmy podwójne zamówienie (dwa lub więcej bardzo podobnych zamówień) złożone przez siebie w krótkim czasie przez klientów. Ze względów bezpieczeństwa nie mamy dostępu do danych karty kredytowej klienta, a wszystkie płatności za zamówienia są zatwierdzane przez samych klientów.

Nasze procesy przygotowania zamówień są zautomatyzowane i nie jesteśmy w stanie złapać zduplikowanych zamówień, o ile nie zostaną zaniepokojeni przez klientów. Nie możemy zagwarantować, że odczytamy żądanie otrzymania duplikatu zamówienia

zwraca Policy

Jeśli nie jesteś zadowolony z naszego produktu, musisz skontaktować się z nami w ciągu tygodnia. Wszystkie przedmioty odesłane do nas muszą być w oryginalnym stanie, nie jestem noszony, modyfikowany ani prany, z zainstalowanymi wszystkimi tagami. Lub towary zostaną zwrócone do nadawcy.
1. Zezwolenie na zwrot należy uzyskać od specjalisty ds. Obsługi klienta. Lub zwrócony pakiet zostanie ci zwrócony.
2. Proszę podać powód zwrotu, aby otrzymać autoryzację zwrotu i zwrócić na adres.
3. Zapakuj towary w bezpieczny sposób. Prosimy o podanie następujących informacji wraz ze zwrotem: faktura-nazwisko, adres; Wysyłka na nazwisko, adres; Zamówienie; Powód powrotu.

polityka wymiana
Wnioski o konwersję należy składać w ciągu 7 dni od otrzymania zamówienia na towary.
Wprowadź numer zastępczy i nowy kolor lub rozmiar wiadomości e-mail do działu obsługi klienta.
Przedmioty muszą być w oryginalnym stanie i zaakceptowane jako nieopłacone jako zwrot.
Dostępność części zamiennych nie jest gwarantowana. Po zakończeniu przetwarzania wymiany otrzymasz powiadomienie e-mailem.

Uwaga:
1. Opłata pocztowa nie podlega zwrotowi.
2. 20% opłaty manipulacyjnej zostanie odliczone od refundacji.
3. Jeżeli przedmioty nie są problemami z jakością, kupujący muszą doliczyć opłatę pocztową w wysokości 20% za opłaty za wymianę.
4. Zwrot może potrwać od jednego do dwóch tygodni w celu przetworzenia i co najmniej jednego cyklu rozliczeniowego, aby kredyt pojawił się na Twoim koncie.
Aby skontaktować się z działem obsługi klienta w celu uzyskania odpowiedzi na pytania zwrotne, napisz do nas.
1) Pakowanie i wysyłanie zwrotu
2) Zapakuj nieożywiony przedmiot w oryginalne opakowanie.
3) Dołącz kod bazowy na liście przewozowym dla każdego towaru, który chcesz zwrócić.
4) Dołącz list przewozowy do skrzynki wysyłkowej i zachowaj kopię dla swoich danych.
5) Wpisz swój adres zwrotny na etykiecie, przytwierdź go do paczki i odłóż w najbliższym urzędzie pocztowym. Niestety nie możemy ponosić odpowiedzialności za pakiety zagubione podczas transportu

 

Powrt

web counter